כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד אינטרנט המכיל תוכן מקוון שאתם יכולים לשתף עם לקוחות פוטנציאליים.
כרטיסי ביקור דיגיטליים שימושיים עבור חברות ואנשים פרטיים שרוצים ליצור רושם טוב על לקוחות הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. הם עוזרים להתבלט מהמתחרים והם מאפשרים להציג את הכישורים והמומחיות שלכם כבעלי העסק. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך מצוינת לבסס אמינות ומומחיות והם גם נותנים לכם את ההזדמנות ליצור לידים עבור העסק שלכם על ידי בקשה מאנשים להזין את פרטי הקשר שלהם בטופס הממוקם בכרטיס הביקור הדיגיטלי. במאמר זה נסקור את כל היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין.
כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין – מה זה בכלל?
עם העלייה בטכנולוגיה ובעסקים, כרטיסי ביקור דיגיטליים הפכו להכרח עבור רוב התעשיות. הם מאפשרים לאנשים לקיים אינטראקציה זה עם זה בצורה אישית וניתן לשתף אותם על פני פלטפורמות שונות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין. עבור עורכי דין, כרטיסי ביקור דיגיטליים עוזרים להם לפרסם את עצמם ללקוחות פוטנציאליים על ידי הצגת פרטי הקשר שלהם באמצעות אייקונים אינטראקטיביים כגון כתובת האימייל או מספר הטלפון שלהם.
שימושים שונים בכרטיס ביקור דיגיטלי המיועדים ספציפית לעורכי דין
עורכי דין לרוב יודעים להתמחות במספר תחומים שונים וכאשר הם משוחחים עם לקוחות פוטנציאלים אשר מעוניינים לקבל פרטים לגבי שירות ספציפי, הם לא תמיד יודעים האם שאר השירותים שלהם יכולים לעזור ללקוח גם כן. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי, הלקוח הפוטנציאלי יקבל בסיום השיחה לינק לכרטיס ושם יוכל להיחשף לשירותים נוספים אותם נותן העורך דין שאיתו שוחח כרגע ובצורה הזו בהחלט עלולה להיווצר פניה נוספת של אותו לקוח לאותו העורך דין.
לדוגמא: יוסי הוא עורך דין לדיני נזיקין וגם לדיני מקרקעין.
אברהם הוא עובד ייצור המתכנן לעבור דירה בחודש הבא, מכל לחצי המעבר אברהם היה לא מרוכז בעבודתו וכתוצאה מכך עבר תאונת עבודה. כאשר אברהם יפנה ליוסי ויתייעץ איתו לגבי המשך הטיפול בתאונת העבודה שעבר, הוא יקבל בסיום השיחה לינק לכרטיס הביקור הדיגיטלי של יוסי, שם הוא יוכל לראות שיוסי מתעסק גם בדיני מקרקעין ואולי הוא יוכל לעזור לו גם בענייני מעבר הדירה והרישום בטאבו. בצורה זו, יוסי הצליח להשיג מאותו לקוח תשלום נוסף עבור שירות אחר, מבלי שהיה צריך לעשות משהו כלל.
קידום ממומן של כרטיס הביקור הדיגיטלי
לצד כל היתרונות הרבים של כרטיס ביקור דיגיטלי לצרכי שיווק אורגני, בהחלט ניתן להשתמש בו גם לקידום ממומן של העסק. עורכי דין המעוניינים לקדם את העסק שלהם בגוגל, יכולים להקים קמפיין ממומן ברשת החיפוש של גוגל ולשים את הכרטיס בכתובת האתר, כך שבעצם ישמש עבורם כדף נחיתה לכל דבר ועניין.
לדוגמא: אברהם מחפש בגוגל עורך דין לדיני נזיקין ובתוצאה הראשונה הוא נתקל במודעה של יוסי המציעה שיחת ייעוץ ללא עלות, כאשר הוא לוחץ על המודעה הוא מגיע לכרטיס הביקור הדיגיטלי של יוסי העורך דין וכל מה שנשאר לאברהם לעשות הוא ללחוץ על כפתור החיוג בכרטיס הביקור הדיגיטלי ולהגיע ישירות לשיחה עם יוסי (כמו כן, ניתן לשלוח ליוסי גם הודעה בוואטסאפ או מייל)
קביעת פגישות בקליק
עורכי דין רבים מחייבים תיאום פגישה עם הלקוח לפני תחילת העבודה, באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לתת ללקוח אופציה לקבוע פגישה בקליק אחד בשעות הנוחות לו, תוך כדי התחשבות בלו"ז של עורך הדין. הדבר נעשה על ידי הוספת כפתור ייעודי בכרטיס הביקור הדיגיטלי המוביל לתוכנה לתיאום פגישה המסונכרנת עם יומן הגוגל של עורך הדין (לדוגמא, התוכנה CALENDLY)
הצגת הכרטיס החכם במהלך הפגישה עם הלקוח
אנו ב-SkillCard מציעים לבעלי העסקים בנוסף לכרטיס הביקור הדיגיטלי, גם כרטיס קשיח חכם הפועל בטכנולוגיית NFC (אותה טכנולוגיה אשר משמשת לתשלום בכרטיס אשראי באמצעות מגע). כאשר עורך דין נפגש עם לקוח, הוא יכול לשים מבעוד מועד שלט קטן על השולחן בצד הלקוח שעליו רשום "למידע נוסף על השירותים שלי הנח את הטלפון שלך על הכרטיס הלבן" וכמובן להדביק את הכרטיס לשולחן באמצעות דבק דו"צ. ברגע שיגיע לקוח חדש לפגישה ויניח את המכשיר שלו על הכרטיס, מיד יפתח אצלו במכשיר כרטיס הביקור הדיגיטלי של עורך הדין, וכל שאר השירותים יהיו לנגד עיניו.
לסיכום
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי חובה לכל עורך דין, בכל תחום ונישה. יש לכלי הזה שימושים רבים היכולים להיות רלוונטיים מאוד עבור ההתנהלות היומיומית של עורך הדין עם לקוחותיו.
כרטיסי ביקור דיגיטליים מציעים נגישות ונוחות משופרים. הם יכולים לכלול מידע רב יותר מאשר כרטיס מסורתי, כגון קישורים לאתר של עורך דין, פרופיל LinkedIn או מאמרים, המאפשרים הקדמה עשירה יותר. בנוסף, הם ידידותיים לסביבה וניתן לשתף אותם בקלות באמצעות אפליקציות דוא"ל או הודעות.
כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לעורכי דין ליצור רושם בלתי נשכח על ידי שילוב אלמנטים מולטימדיה כמו סרטונים או תיקי עבודות. כרטיסים אלה ניתנים להחלפה בקלות במהלך אירועי נטוורקינג או פגישות, מה שמבטיח שפרטי קשר חשובים ומידע מקצועי זמינים בקלות.
פרטים חיוניים עבור כרטיס הביקור הדיגיטלי של עורך דין כוללים את שמו המלא, פרטי התקשרות (מייל, מספר טלפון), שם משרד עורכי דין, תחומי עיסוק, אישורים מקצועיים וקישורים לפרופילים המקצועיים או לאתר האינטרנט שלו. ייצוג תמציתי אך מקיף של המומחיות שלהם הוא חיוני.
כן, בדומה לכרטיסים מסורתיים, חשוב מאוד לבקש רשות לפני שליחת כרטיס דיגיטלי. זה מנומס לברר אם הנמען מעדיף כרטיסים דיגיטליים או פיזיים. בנוסף, התאמה אישית של ההקדמה בעת שיתוף הכרטיס דיגיטלית יכולה לשפר את הקשר המקצועי ולהפוך את האינטראקציה למשמעותית יותר.