מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ומה הוא כולל בתוכו?

 

במאמר הזה ננסה לענות על השאלה שאנו נתקלים בה כל כך הרבה והיא "מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?"…אז למעשה, כרטיס ביקור דיגיטלי זה דרך מושלמת להציג את עצמך ואת החברה שלך. מכיוון שכרטיסי ביקור דיגיטליים כל כך מגוונים, ניתן להשתמש בהם במגוון דרכים. יש אנשים שמשתמשים בהם כדרך לקדם את החברה או תיק העבודות שלהם. אחרים משתמשים בהם כדרך ליצור קשרים עם אנשי מקצוע אחרים בענף שלהם ויש אפילו מקרים שמשתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי לצורך קידום ממומן בגוגל/פייסבוק. לא משנה מהי מטרתכם, הנה 7 אלמנטים שכדאי שיופיעו בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם…

 

כפתורי יצירת קשר

המטרה האמיתית לשמה נוצר כרטיס הביקור הדיגיטלי מלכתחילה היא כמובן יצירת קשר עם בית העסק וכתוצאה מכך, סגירת עסקה.
זו אם כן הסיבה שחשוב מאוד לשלב בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם כמה שיותר כפתורי יצירת קשר, אין לדעת באילו דרכים יהיה נוח ללקוח שלכם ליצור איתכם קשר. ישנן לקוחות שיעדיפו להתקשר ישירות, ישנם לקוחות שיעדיפו לתאם בוואטסאפ ותאמינו או לא, ישנם לקוחות (בדרך כלל חברות רשמיות וארגונים) שיעדיפו לשלוח לכם מייל, התפקיד שלכם הוא לדאוג ששלושת האופציות האלו יהיו פתוחות לכל מבקר בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי

 

הפניה לרשתות חברתיות

לא פעם הלקוחות שלכם בוחנים אתכם, הם רוצים לראות עוד ממה שיש לכם להציע לפני שהם יוצרים איתכם קשר.
הוספה של כפתורי רשתות חברתיות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם היא אופציה מצוינת לתת לגולשים עוד קצת ממה שיש לכם להציע (בתנאי כמובן שאתם אכן מספקים תוכן איכותי באותן רשתות חברתיות).
ניתן להפנות לכל רשת חברתית שתרצו, הבולטות ביותר אלו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב וטיקטוק.

 

אודות בית העסק

הנה כלל חשוב שבטוח שמעתם המון פעמים, עסקים עושים עם אנשים!
זו הסיבה שמאוד מומלץ לכם להכניס לכרטיס הביקור הדיגיטלי גם איזור של אודות בית העסק. זה המקום לספר את הסיפור האישי שלכם, לספר איך הגעתם לתחום ומה מניע אתכם בכל בוקר לקום ולהמשיך בעשיה העסקית. זה גם המקום להרחיב על התארים והתעודות שלכם אם ישנם.

פירוט השירותים המוצעים
זה סעיף שקריטי במיוחד לבעלי עסקים הנותנים מספר סוגי שירותים ללקוחות שלהם. אתן דוגמא מהכרטיס הדיגיטלי של SKILL DIGITAL, המון פעמים אנשים שאני משוחח איתם על שירות ספציפי, לצורך הדוגמא כתבת תדמית, מקבלים בסיום השיחה הודעה אוטומטית עם הכרטיס הדיגיטלי שלנו ופתאום לאחר שהם נכנסים לצפות בכרטיס, הם מבינים שאנו גם מתעסקים בניהול קמפיינים ממומנים, מה שבהחלט יכול להוביל לפניה נוספת ושדרוג השירות הסופי (שמתבטא כמובן ביותר כסף לחשבון הבנק). זו הסיבה שכדאי לכם מאוד להציג בכרטיס הביקור הדיגיטלי את כל השירותים שאתם יודעים לספק כבעלי עסקים.

 

גלריית תמונות

סעיף שרלוונטי במיוחד לסוגי עסקים שהשירות הסופי שלהם הוא מוצר מוגמר ומוחשי. לדוגמא: נגרים, מסגרים, קבלנים, מעצבים וכ'ו.
תבינו, הלקוחות שלכם מחפשים את המקצועיות שלכם ואין דרך טובה יותר להראות אותה מאשר להציג את הפרויקטים והמוצרים המוגמרים שאתם יודעים לספק ללקוחות. טיפ קטן נוסף בהקשר זה – בחרו בקפידה את התמונות שלכם, הם בסופו של דבר חלק חשוב מאוד מכרטיס הביקור שלכם.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי

 

לקוחות ממליצים

מה יותר טוב מלהציג ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שרוצים להגיע לתוצאה מסוימת את לקוחות העבר שלכם שכבר השיגו את התוצאה הזו בזכותכם?!
לגלריית ההמלצות יש משקל רב בהחלטה הסופית של הלקוח הפוטנציאלי האם להשתמש בשירות שלכם והאם אתם אלו המתאימים ביותר לעזור לו (על סמל ההמלצות שלכם כמובן).

 

טופס איסוף לידים

המפתח להגדלת הכנסות העסק בצורה משמעותית היא כמובן סגירה של יותר עסקאות.
על חוק המספרים הגדולים שמעתם? החוק אומר שככל שיהיו לכם יותר לידים כך גדל הסיכוי שתסגרו יותר עסקאות! טופס איסוף לידים הוא דרך מצוינת לאסוף לידים כאלו, בעיקר אם אתם משתמשים בקידום ממומן. למעשה מיקום של טופס לידים בכרטיס שלכם משמעותו, הפיכה של הכרטיס שלכם לסוג של דף נחיתה לכל דבר ועניין, וזה בהחלט משהו שיכול לשפר באופן משמעותי את השיווק שלכם!.

 

לסיכום – מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל המון אלמנטים שניתן להכניס אליו, החוכמה היא לאבחן אילו אלמנטים מתאימים לסוג העסק שלכם ולתת לגולש את כל התמונה המלאה על העסק שלכם ועל מי שאתם. אם יש לכם איזשהו חשש או תהיה האם להכניס משהו מסוים לכרטיס הביקור שלכם, אל תהססו לפנות אלינו. אחרי עשרות כרטיסי ביקור דיגיטליים לכל כך הרבה סוגים שונים של עסקים, כנראה שכבר נדע להנחות אתכם מה נכון להכניס בכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם ועל מה כדאי לוותר.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא גרסה מודרנית של כרטיס ביקור נייר מסורתי בפורמט דיגיטלי. הוא מכיל בדרך כלל מידע מקצועי על אדם פרטי או עסק, מעוצב לשיתוף אלקטרוני באמצעות דואר אלקטרוני, אפליקציות הודעות או פלטפורמות מיוחדות של כרטיסים דיגיטליים.

כרטיס ביקור דיגיטלי כולל בדרך כלל פרטי התקשרות בסיסיים כגון שם, תפקיד, שם חברה, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת פיזית. בנוסף, הוא עשוי לכלול קישורים לאתרים אישיים או של חברה, פרופילי מדיה חברתית וסקירה קצרה של שירותים או מומחיות.

שלא כמו כרטיס נייר מסורתי, כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר שילוב מולטימדיה, כגון קישורים ללחיצה, תמונות, סרטונים ותוכן אינטראקטיבי. זה גם מאפשר עדכון קל יותר של מידע ומבטל את הצורך באחסון פיזי או הדפסה, מה שהופך אותו לידידותי יותר לסביבה.

כרטיסי ביקור דיגיטליים משותפים לרוב כקבצים מצורפים לדוא"ל, קודי QR, כרטיסי vCard (קבצי קשר וירטואליים), או באמצעות אפליקציות סלולריות מיוחדות המיועדות לרשת דיגיטלית. פורמטים אלה מאפשרים העברה ואחסון קלים בסמארטפונים, טאבלטים או מחשבים.

850 ש"ח בלבד בתשלום חד פעמי ויש לכם כרטיס דיגיטלי!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם...

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים